کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نتایج گوگل، هیلاری کلینتون را رییس‌جمهور آینده آمریکا می‌دانند

هوش مصنوعی زمانی که با قدرت الگوریتم‌های ماهر جست‌وجو ترکیب شود تا کجا می‌تواند پیش رود؟ ظاهراً خیلی زیاد. چراکه دستیار شخصی هوشمند مایکروسافت یعنی کورتانا، توانایی خود را در پیش‌بینی نتایج دقیق مسابقه یوروویژن و جام جهانی ثابت کرده است.


google-logo

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ به نظرتان کورتانای مایکروسافت با موتور جست‌وجوی گوگل که پیش‌بینی می‌کند رئیس‌جمهور بعدی آمریکا هیلاری کلینتون خواهد بود، موافق است یا خیر؟ مخصوصاً حالا که لحظه مهمی برای جهان محسوب می‌شود.

به‌طور اساسی وقتی از جست‌وجوی گوگل پرسیده شد رئیس‌جمهور بعدی چه کسی خواهد بود؟ با کارتی که حاوی دو کلمه بود، پاسخ داد: هیلاری کلینتون. ظاهراً چند راه دیگر که در آن همین سؤال پرسیده شده بود، جواب‌های یکسانی در بر داشت. شاید با نگاه آنی به آینده این پاسخ را داده است.

Who’ll-be-the-next-president-01

هنوز مدت‌زمانی باقی‌مانده تا ببینیم موتور جست‌وجوی گوگل، وقتی صحبت از جواب‌های بهینه باشد، واقعاً چگونه کار می‌کند. مطمئناً یک فرد غیر مطلع، توضیحات زیادی را آماده داشته باشد؛ اما در زمان حاضر شما به این خروجی خاص اعتماد می‌کنید یا ترجیح می‌دهید بر آنچه کورتانا برای گفتن دارد تکیه کنید؟

Who’ll-be-the-next-president-02

به نظر می‌رسد که موتور جست‌وجوی امروزی نقش پیش‌بینی آینده با استفاده از گوی شیشه‌ای را برعهده‌گرفته است، اما این بار، جای بانوی پیر چروکیده با زگیل‌ها و همان تصویری که در ذهن داریم را مدیران خوش‌تیپ و متشخص گرفته‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27032 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1394/04/06 تعداد مشاهده: 1361
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1394/04/06 21:48
ولی به نظر من این بار اشتباه میکنه رئیس جمهور بعدی آمریکا جب بوش میشه همون طور که برای انتخابات دوره دوم رئیس جمهوری بوش همه فکر میکردن بوش رای نمیاره ولی دیدن دوباره رئیس جمهور شد عالم سیاست همینه مردم همه کشور هایی که به قول خودشون دموکراسی تو کشورشون اجرا میشه فکر میکنن تو سیاست های کشورشون سهم دارن ولی زهی خیال باطل اولین اصل یه سیاست مدار دروغگو بودنشه بهتره اسم انتخابات رو تو اکثر کشورهای جهان عوض کنن و بزارن انتصابات